Cuma, Aralık 03, 2010

14. katta esrar tarlası olur mu, yaptım, olacak


Burası Ataşehir’de bir blok, aklıma Ali Aağaoğlu’nun vecizi geliyor; “hep düşünürdüm 14. katta esrar tarlası olur mu diye, yaptım, olacak.”

Ataşehir'de 14'ncü kattaki lüks stüdyo daireyi uyuşturucu serası haline dönüştüren Vahdettin C.C. yetiştirdiği uyuşturucudan polise de satmaya çalışınca yakayı ele verdi. Adamın ikinci adı ve soyadı olduğunu tahmin ettiğim C.C başlı başına ilginç zaten, çok manevi anlamlar çağrıştırmıyor değil. Neyse efendim özel ışıklandırma sistemleriyle donatılarak esrar serası haline dönüştürülen dairede, Esrar, Kök Hint Keneviri, Halüsünojen mantar, 1314 gram esrar, 54 kök marihuana ele geçirilmiş.

Sevgili Vahdettin C.C’ye Ali Ağaoğlu’nun 10. katta bahçe hayalini geliştirerek 14. katta “tarla” şeklinde gerçekleştirdiği için tebriklerimi iletiyorum. Ali Abi daha hayal kurmaya devam etsin, çoktan eyleme geçenler var.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder