Pazar, Ekim 31, 2010

Kurt kocayınca bana havale ediyorlar



İhtiyarlık zor zanaat. Güçten düşmek var, insanların yardımına ihtiyaç duymak var, akıl bulanmaların sonucu elalemin maskarası olmak var. Milletin ihtiyarlık planları nedir bilmiyorum ama benimki fazla ihtiyarlamamak, ona göre yaşıyorum. Bir süredir Erbakan’ın siyaset sahnesine tekerlekli sandalyesiyle birlikte dönüş yapmasıyla ilgili bir şeyler yazmayı düşünüyordum ama ne yazsam ağır olacaktı. Hafifi bugün geldi; hoca demiş ki “devrim arabasını ben yaptım hem de tek başıma”. Evet evet hani şu bildiğiniz meşhur ilk yerli otomobil olan “Devrim’den” söz ediyoruz. İlerlemiş yaş, mazur görmek lazım. Biliyorsunuz geçenlerde bu otomobille ilgili bir belgesel yapılmıştı. O belgeselin 2 yıllık araştırması boyunca hocanın adına tek bir satır belgede bile rastlanmamış, hani oradan geçerken bile gören olmamış. Yani haber doğru, Devrim’i hoca yapmış, gidin temizleyin altını.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder