Cumartesi, Ekim 16, 2010

Paşamız seslendiriyor: Unuttun beni zalim


Ergenekon’dan içeri alınmayan bazı emekli paşalar GATA Ruh Sağlığı bölümünde uzun kuyruklar oluşturmuştu. Ülkemizin, dünya askerlik camiasına Körfez Savaşı Sendromu’ndan sonra “eski asker meslek hastalığı” hediyesiydi “ciddiye alınmama sendromu.” Paşalarımızın sitemlerini ve "beni de alın"larını ailecek severek izlemiştik. Şu sıralar ‘tavrını’ belli etmek isteyen üniversitelerde çeşitli konferanslar vererek, denizci kökenli olmamasına rağmen gündem kıyılarında gezinen emekli Gen.Kur.’umuz Yaşar Büyükanıt’a da yakalandığı bu amansız hastalıkla mücadelesinde başarılar diliyorum.

Hanefi Avcı'da ele geçirilldiği öne sürülen telefon kayıtlarıyla ilgili soruyu yanıtlayan Büyükanıt; "Benim neyim eksik, beni de dinlemişlerdir herhalde. Ancak bana böyle birşey gelmedi henüz" demiş Beykent Üniversitesi’nde.

Efendim gönüllerimizin paşasından geliyor; Unuttun Beni Zalim.

http://alkislarlayasiyorum.com/icerik/25677/zeki-muren---unuttun-beni-zalim

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder