Pazartesi, Kasım 01, 2010

Kurt kocayınca bana havale ediyorlar 2

Buna da bunama mı dersiniz yoksa ilgisizlikten ve unutulmuşluktan çıldırmış bir dimağın çaresiz çırpınışları mı? Bazı insanlar kendilerine yazık etmeden kenara çekilmeyi becerebilmeliler ama yapamıyorlar. Demek ki şöhret böyle tatlı bir vaka, insan tadını aldığı zaman bırakamıyor.

Erol Büyükburç kendisinin bildiği 4 çocuğunun olduğunu ama bu sayının 20’den bile fazla olabileceğini söylemiş bir TV programında. Sebebi ise kendisinin zeka düzeyinin çok ileri olduğunu anlayan bazı ajanların spermlerinin peşine düşmesi ve almayı başarmış olmalarıymış. Bitti sanıyorsunuz ama bitmiyor, sabah şekeri sunucu bakıyor kaşıyacak damar bulmuş, veriyor ayarı; “uzaylılar olabilir mi Sayın Büyükburç?”

"Bir kadınla birlikte olduktan sonra uyandığında vücudunun altın renginde olduğunu gördüm ve bunun ne olduğunu anlayamadım. Ciltte bir parlaklık, değişiklik olmuştu ne olduğunu anlayamadım, daha sonra bir şey oldu sanki beynime çip koydular. Müzikte kimsenin anlayamayacağı bir noktaya geldim." Erol abi almış gazı, tutmuş yolu, sunucunun zokası ne ki, istenenden fazlasını veriyor. Ey popüler kültür senin yamuk yumuk bir zımbırtı olduğunu ben biliyorum da, helak ediyorsun insanları yahu! girişteki fotoğraf programdan, avucundakiler de kopya olsa gerek.

Aşağıdaki video geçmiş yıllardan, 4-5 yılı vardır sanırım rahat. müzik yarışması programlarının sayısının Erol Büyükburç'un olası çocuk sayısından fazla olduğu yılları hatırlarsınız. İbretlik paylaşımdır, youtube.com'un açılması şerefine.

http://www.youtube.com/watch?v=gTkCjRizuvk


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder